Doorgaan naar inhoud
Gratis verzending in NL & BE
Gratis verzending in NL & BE

Verzendbeleid

VERZENDBELEID

Bij huishoudmeester.nl is een van onze hoofddoelen te focussen op hoge kwaliteit & veilige verzendmogelijkheden - zodat onze klanten zorgeloos achterover kunnen leunen, tot ze thuis met hun geliefden van onze producten genieten.

Om ervoor te zorgen dat we onze producten tegen redelijke prijzen kunnen aanbieden, hebben we ervoor gekozen om de producten rechtstreeks vanuit de leverancier naar u te verzenden. Op deze manier kunnen we enorm besparen op opslag-, transport- en verpakkingskosten, en kunnen we u de producten tegen een redelijke prijs aanbieden.


Omdat we rechtstreeks vanuit de leverancier verzenden, hebben we een gemiddelde levertijd van 8 tot 16 werkdagen naar Nederland en België.


HOE LANG DUURT DE LEVERING?

De levertijd bestaat uit twee belangrijke componenten:


1) Verwerkingstijd (1-4 werkdagen):


  • Bestelbevestiging
  • Aanpassingen
  • Kwaliteitscontrole
  • Verpakking

2) Bezorgduur (afhankelijk van de bestemming 7-12 werkdagen):


Uiterlijk besteltijdstip: 21:00 (GMT+01:00) Midden-Europese standaardtijd (Amsterdam) ma – vr

Totale verwachte bezorgtijd (schatting):


Nederland  8-16 Werkdagen* (standaard verzending)
België 8-16 Werkdagen* (standaard verzending)


De duur van de levering wordt berekend vanaf de afhaling in ons internationaal transportcentrum tot de gewenste bestemming en kan dienovereenkomstig variëren, afhankelijk van de levering bestemming.


* Alle levertijden hierboven zijn exclusief douane en bijbehorende vertragingen. Vertragingen kunnen optreden tijdens perioden van verhoogde vraag, zoals Kerstmis, Black Friday of soortgelijke speciale aanbiedingen.



WAT KOST DE VERZENDING

Als speciale service bieden we onze klanten momenteel gratis standaard verzending wereldwijd.


WAAR IS MIJN PAKKET?

Nadat het pakket is ingepakt, wordt het aan ons transportbedrijf overhandigd en ontvang je een tracking e-mail. 


Om logistieke redenen en om de levertijd te optimaliseren, kan de bestelling in verschillende deelleveringen verzonden worden.


Wanneer je bestelling geleverd wordt kun je genieten van je bestelling! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wil je ruilen of retourneren? Check dan de volgende pagina:


RETOURVOORWAARDEN



Defect product?

Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos en nieuwe pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling invoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.


Verloren pakket?


In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd en nieuw pakket verzenden voordat wil overgaan tot ons


Terugbetaling- en retourbeleid.

Invoerrechten In enkele gevallen van onze pakketten zal de douane en controle uitvoeren op het pakket dat aan jou geleverd wordt. Helaas is die wetgeving per 1 juli 2021 aangepast en hebben wij er geen invloed op. Het kan in enkele gevallen mogelijk zijn dat de douane een klein bedrag aan invoerkosten gaat vorderen. Dit gebeurt echter in 99% van de gevallen niet. Worden toch douanekosten berekend? Neem dan contact met ons op.


Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor

Indien een pakket geleverd wordt dan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft Huishoudmeester de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor dan gat dit automatisch retour richting de leverancier en zijn wil gerechtigd om €8,95 euro van het bedrag dat je retour

krijgt, in te houden.

Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen.


WAAROM WERKT HET VOLGEN VAN MIJN PAKKET NIET?


In sommige gevallen heeft het transportbedrijf 1-2 werkdagen nodig om de locatie van het pakje bij te werken. We vragen in deze gevallen om je begrip en geduld. 


Als je nog andere vragen hebt (over verzending, bestellen, enz.), stuur dan gerust een berichtje onder het menu kopje  "Contact" en we antwoorden zo snel mogelijk! 

Of Mail: info@huishoudmeester.nl

Telefoonnummer: +31 6 12597643



CONTACTGEGEVENS:


Handelsnaam: Adsense B.V
KVK-Nummer: 88495078
E-mailadres: info@huishoudmeester.nl
Telefoonnummer: +31 6 12597643
Fysiek adres: Helsinkihaven 3N, Purmerend, Noord-holland, 1448 KP, Nederland (geen bezoekadres of retouradres)

Neem contact op via onze Contactpagina bij vragen. 
Of bekijk onze veelgestelde vragen pagina

Verzending:

Hoelang is de levertijd?

Nederland 8-16 Werkdagen* (standaard verzending)

België 8-16 Werkdagen* (standaard verzending)

De levertijd bestaat uit 2 delen deze zijn:

* Verwerkingstijd (1-4 werkdagen)

* Bezorgduur (afhankelijk van de bestemming 7-12 werkdagen):

Moet ik betalen voor de verzending?

Nederland: Als speciale service bieden we onze klanten momenteel gratis standaard verzending in Nederland.

België: Als speciale service bieden we onze klanten momenteel gratis standaard verzending in België.

Wat als ik niet thuis ben?

Onze leverancier doet altijd 2 leverpogingen. Het kan natuurlijk zo zijn dat u allebei de keren niet thuis bent. In dit geval brengt hij het pakketje naar een pick-up point en ontvangt u een briefje in de brievenbus.

Ik heb het verkeerde leveradres ingevoerd, wat moet ik doen?

We maken allemaal wel eens een foutje :). Je kunt contact met ons opnemen via info@huishoudmester.nl en dan passen wij dit voor je aan.

Biedt Huishoudmeester internationale verzending aan?

Nee, we accepteren voor nu alleen bestellingen van Nederland en België. Wil je toch iets naar een ander land versturen, kan je contact met ons opnemen over de mogelijkheden.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet op tijd aankomt?

Neem dan contact op met onze klantenservice, wij zullen de status van je order achterhalen en je verder assisteren.

Retourneren

Hoe kan ik een product retoureren?

Je kunt een artikel retourneren door contact met ons op te nemen en ons het ingevulde retourformulier door te sturen. Let op: u dient altijd eerst contact met ons op te nemen.

Wat is het retourbeleid van de online winkel?

Raadpleeg ons retourbeleid op de website voor meer informatie over eventuele verzendkosten voor retourzendingen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van producten?

Ja de kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?

Bij Huishoudmeester doen we hier niet moeilijk over! Zodra de wij het geretourneerde product in goede status hebben ontvangen staat het geld binnen 14 werkdagen weer op uw rekening.

Betalingen

Welke betaalmethoden accepteert de online winkel?

We accepteren betalingen via Ideal, Bancontact, Visa, Mastercard, Maestro, American Express, UnionPay. De beschikbare opties worden weergegeven tijdens het afrekenproces. Raadpleeg ons betalingsbeleid voor meer informatie.

Kan ik een factuur ontvangen van mijn bestelling?

Ja dit is geen probleem. Neem even contact op met info@huishoudmeester.nl met de vraag voor een factuur en geef hier bij ook gelijk alle benodigde gegevens voor een factuur, dan krijg je de factuur binnen 72 uur opgestuurd.

Zijn er kosten verbonden aan bepaalde betaalmethoden?

In de meeste gevallen brengen we geen extra kosten in rekening voor betalingen. Eventuele kosten worden duidelijk vermeld tijdens het afrekenen.

Hoe kan ik een eventuele betalingsfout corrigeren?

Als je een betalingsfout hebt gemaakt, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice voor assistentie.

Algemene vragen

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt contact met ons opnemen per mail via info@huishoudmeester.nl, en kan je terecht met je vraag op de contact pagina

Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel ontvang?

Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice en stuur indien mogelijk foto's van het beschadigde artikel mee in de format die beschreven staat in het retourbeleid. We zullen zo snel mogelijk een oplossing bieden.

Zijn er kortingen beschikbaar voor trouwe klanten?

Ja, we hebben een loyaliteitsprogramma waarmee trouwe klanten kunnen profiteren van exclusieve kortingen en aanbiedingen. U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief onder op de pagina. Buiten dit programma en de algemene kortingen in onze webshop, worden er geen losse kortingscodes gegeven omdat wij zelf werken met kleine marges om de beste prijs aan te kunnen bieden.

Verbetering!

Gekenmerkt door onze innovative oplossingen

Optimalisering

Betere processen, voor een fijne winkel ervaring

Eenvoudig huishouden

Voor een gewoon, schoon knus huis!