Doorgaan naar inhoud
Gratis verzending in NL & BE
Gratis verzending in NL & BE

Betalingsbeleid

BETALINGSBELEID


Wanneer u klaar bent om uw artikelen te kopen, klikt u op de knop 'Doorgaan naar afrekenen'. Op uw betalingsscherm ziet u het totale bedrag van de artikelen. Voeg uw betaalmethode en factuuradres toe.


Huishoudmeester accepteert de volgende betaalmethoden:


○ Visa

○ MasterCard

○ Maestro

○ American Express

○ iDeal

○ UnionPay

○ bancontact


Hoe weet ik of mijn betalingstransactie veilig is?


Wij zorgen ervoor dat elke creditcardtransactie plaatsvindt binnen een beveiligde omgeving. Het Huishoudmeester betalingssysteem heeft een 128-bit SSL-beveiliging codering. U kunt zien dat de transactie veilig is als u een sleutel slot ziet rechtsonder in uw webbrowser. Wij bewaren uw creditcardgegevens niet nadat uw bestelling is voltooid. In plaats daarvan wordt het direct naar onze banken gestuurd. U kunt erop vertrouwen dat bij elke aankoop uw creditcard- of bankrekeninginformatie veilig zal zijn.


Huishoudmeester is toegewijd aan een veilige, plezierige en soepele online winkelervaring voor alle klanten. Voor uw veiligheid heeft Huishoudmeester een betalingsbeveiliging screeningsproces geïmplementeerd. Bevestiging van klantgegevens bij bepaalde bestellingen kan vereist zijn voordat de bestelling wordt verwerkt. Zorg ervoor dat u nauwkeurige en actuele contactinformatie verstrekt voor het geval dat we de veiligheid van uw bestelling moeten bevestigen. Voor verdere vragen:

 

CONTACTGEGEVENS:

 

Handelsnaam: Adsense B.V
KVK-Nummer: 88495078
E-mailadres: info@huishoudmeester.nl
Telefoonnummer: +31 6 12597643
Fysiek adres: Helsinkihaven 3N, Purmerend, Noord-holland, 1448 KP, Nederland (geen bezoekadres of retouradres)

Neem contact op via onze Contactpagina bij vragen. 
Of bekijk onze veelgestelde vragen pagina

Verzending:

Hoelang is de levertijd?

Nederland 8-16 Werkdagen* (standaard verzending)

België 8-16 Werkdagen* (standaard verzending)

De levertijd bestaat uit 2 delen deze zijn:

* Verwerkingstijd (1-4 werkdagen)

* Bezorgduur (afhankelijk van de bestemming 7-12 werkdagen):

Moet ik betalen voor de verzending?

Nederland: Als speciale service bieden we onze klanten momenteel gratis standaard verzending in Nederland.

België: Als speciale service bieden we onze klanten momenteel gratis standaard verzending in België.

Wat als ik niet thuis ben?

Onze leverancier doet altijd 2 leverpogingen. Het kan natuurlijk zo zijn dat u allebei de keren niet thuis bent. In dit geval brengt hij het pakketje naar een pick-up point en ontvangt u een briefje in de brievenbus.

Ik heb het verkeerde leveradres ingevoerd, wat moet ik doen?

We maken allemaal wel eens een foutje :). Je kunt contact met ons opnemen via info@huishoudmester.nl en dan passen wij dit voor je aan.

Biedt Huishoudmeester internationale verzending aan?

Nee, we accepteren voor nu alleen bestellingen van Nederland en België. Wil je toch iets naar een ander land versturen, kan je contact met ons opnemen over de mogelijkheden.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet op tijd aankomt?

Neem dan contact op met onze klantenservice, wij zullen de status van je order achterhalen en je verder assisteren.

Retourneren

Hoe kan ik een product retoureren?

Je kunt een artikel retourneren door contact met ons op te nemen en ons het ingevulde retourformulier door te sturen. Let op: u dient altijd eerst contact met ons op te nemen.

Wat is het retourbeleid van de online winkel?

Raadpleeg ons retourbeleid op de website voor meer informatie over eventuele verzendkosten voor retourzendingen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van producten?

Ja de kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?

Bij Huishoudmeester doen we hier niet moeilijk over! Zodra de wij het geretourneerde product in goede status hebben ontvangen staat het geld binnen 14 werkdagen weer op uw rekening.

Betalingen

Welke betaalmethoden accepteert de online winkel?

We accepteren betalingen via Ideal, Bancontact, Visa, Mastercard, Maestro, American Express, UnionPay. De beschikbare opties worden weergegeven tijdens het afrekenproces. Raadpleeg ons betalingsbeleid voor meer informatie.

Kan ik een factuur ontvangen van mijn bestelling?

Ja dit is geen probleem. Neem even contact op met info@huishoudmeester.nl met de vraag voor een factuur en geef hier bij ook gelijk alle benodigde gegevens voor een factuur, dan krijg je de factuur binnen 72 uur opgestuurd.

Zijn er kosten verbonden aan bepaalde betaalmethoden?

In de meeste gevallen brengen we geen extra kosten in rekening voor betalingen. Eventuele kosten worden duidelijk vermeld tijdens het afrekenen.

Hoe kan ik een eventuele betalingsfout corrigeren?

Als je een betalingsfout hebt gemaakt, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice voor assistentie.

Algemene vragen

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt contact met ons opnemen per mail via info@huishoudmeester.nl, en kan je terecht met je vraag op de contact pagina

Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel ontvang?

Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice en stuur indien mogelijk foto's van het beschadigde artikel mee in de format die beschreven staat in het retourbeleid. We zullen zo snel mogelijk een oplossing bieden.

Zijn er kortingen beschikbaar voor trouwe klanten?

Ja, we hebben een loyaliteitsprogramma waarmee trouwe klanten kunnen profiteren van exclusieve kortingen en aanbiedingen. U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief onder op de pagina. Buiten dit programma en de algemene kortingen in onze webshop, worden er geen losse kortingscodes gegeven omdat wij zelf werken met kleine marges om de beste prijs aan te kunnen bieden.

Verbetering!

Gekenmerkt door onze innovative oplossingen

Optimalisering

Betere processen, voor een fijne winkel ervaring

Eenvoudig huishouden

Voor een gewoon, schoon knus huis!